Del creador de "Back To Kowloon"

dimecres, 26 de gener del 2011

P A U S E

Si si, ja sé el que sembla:

El paio aquest s'ha cansat i ho ha deixat tot tirat.

Oi que si? MENTIDA! ¬_¬

Podria escriure la segona part del post del editor de mapes, tinc el codi fet de fa un mes o així. Però estic d'exàmens i no tinc ni el temps ni la inspiració.

I ja està? Excuses. Se me'n refot la teva vida, tiu...

A banda dels exàmens, estic iniciant un projecte amb un amic. Relacionat amb Android. I amb programació. Quan acabi els exàmens intentaré compaginar les dues coses, ja que tinc ganes d'avançar en tots dos projectes. Potser penjaré , a banda dels posts habituals, algun tutorial sobre Android o alguna nota al respecte de com ens va. Mentrestant, reseu per que l'examen que em queda sigui increïblement fàcil ^-^

Que resi ta mare per tu! Jo em busco un altre blog, home!

Vale, gràcies -_-'

Au, ja tindreu notícies meves.

Wu Ying Ren 死

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada