Del creador de "Back To Kowloon"

dijous, 12 d’agost del 2010

Primer dia (més o menys)

Se suposa que jo m'havia de dedicar a fer videojocs i tal. Però en aquest país això no és gaire fàcil. Així que un dia em vaig dir: fes-ne un pel teu compte. I ja farà un any que m'hi vaig posar. Amb un amic i alguns tutorials trobats aquí i allà ens vam posar a fer un RPG clàssic d'estil japonès. Però ho vam deixar córrer als pocs mesos per diversos motius.

I avui m'he dit: allò dels rectangles ho pots fer ben fàcilment, el mapa està dividit en rectangles dropo. I vosaltres direu: com? Doncs això, que crec que sé com seguir tirant endavant el projecte. I llavors m'he dit: hauries de fer un bloc per a que quedi constància i es pugui fer servir el teu treball com a referència.

I aquí el teniu. Us presento "Name your Hero", un bloc on intentaré anar posant les meves aventures en el món de la programació de videojocs (amateur) ^_^

またね!

Wu Ying Ren 死

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada